Søg i vores dokumentation eller få hjælp af os

Vores support altid klar til til at hjælpe med spørgsmål vedr. Smart Sends fragtløsning

Det koster ikke noget pr. label.

Smart Send er abonnementsbaseret, så du kan frit benytte vores support og alle de labels du vil

Smart Sends prøveperiode er på 30 dage, hvor du kan prøve alle funktioner samt lave pakkelabels. Under prøveperioden vil du ikke behøve tilknytte betalingskort eller anden information til din konto.

Efter prøveperioden skal du aktivt til vælge hvilket abonnement du ønsker at forsætte på, hvis du ønsker at benytte vores fragt integrationer fremadrettet.

Smart Send understøter:

  • PostNord
  • GLS
  • Bring
  • DAO365

Du kan sagtens opsætte flere fragtfirmaer på samme tid.

På din Smart Send bruger på smartsend.dk under Carriers kan du indsætte dine kundeinformationer fra fragtfirmaet, så vi kan lave pakkelabels for dig.

Returlabels kan oprettes direkte fra din webshop, fra hver enkelt ordre.

Smart Send bruger din Sender Address fra din Smart Send bruger samt kundens adresse fra ordren, til at oprette lablen med.

Din API Token til Smart Send er kun gyldig for en URL/website adgangen.

Du kan enten se din API Token under oprettelsen af dit Smart Send bruger, eller efterfølgende oprette nye API Tokens under fanen Connect på din Smart Send bruger. Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke muligt at se tidligere oprettede API Tokens, men du kan altid oprette nye hvis du har behov for det.

Hvis du har flere websites du ønsker at bruge Smart Send på, skal du oprette de forskellige sites på din Smart Send bruger.

Send Smart Send en besked

TOP