E-mail og SMS-advisering fra PostNord

Med Smart Sends integration kan man tilbyde sine kunder den bedste form for advisering fra PostNord.

Tracking af pakker integreret direkte i webshoppen

Advisering

Med tracking informationerne integreret direkte i webshoppen, er det muligt at tilbyde den bedste form for advisering. Send kunden en e-mail og/eller en SMS med tracking informationerne og lad dem vide hvor deres pakke er i leveringsprocessen.

Smart Send anbefaler desuden at automatisk inkludere tracking koden i ordrebekræftelses e-mailen der allerede bliver sendt til kunden.

Advisering før levering

Når pakken er på vej til kunden, sender PostNord en besked dagen før eller på selve dagen. Dette gør de også når deres pakke er klar til at blive hentet og hvis pakken bliver forsinket.

Advisering ved levering

PostNord sender advisering ud når de stiller pakken på kundens adresse, fordi kunden fx er tilmeldt PostNords Modtagerflex. De sender også advisering ud hvis de har taget pakken med igen fordi kunden ikke var hjemme, hvor de efterfølgende også sender en besked ud hvor pakken så kan afhentes.

Advisering efter levering

PostNord sender advisering ud når pakken ikke er afhentet efter 3 dage, for at påminde kunden om at pakken skal afhentes.

Webshop integrationer

Vælg dit webshop system her, for at se alle de andre brugbare funktioner du får med Smart Send.

VI ER VILDE MED AT LEVERE NOGET DER VIRKER

Over 2000 danske webshops benytter sig allerede af Smart Send

TOP