Covid-19 opdateringer fra fragtfirmaerne

PostNord

Se seneste status for PostNord her: PostNord kundeservice
PostNord melder om ændringer for pakker til udlandet. Det er primært MyPack Collect, pakker til udleveringssteder, som er ramt. De anbefaler at pakker til udlandet i stedet for bookes som MyPack Home. Du kan læse mere om PostNord og Covid-19 i linket ovenfor.

GLS

Se seneste status for GLS her: GLS kundeservice
GLS pakkeshops i storcentre og enkelte andre er midlertidigt lukket grundet Covid-19. Er pakken bestilt til levering i en lukket pakkeshop vil den automatisk blive omdirigeret og kunden vil få besked herom.
For pakker til udlandet melder GLS om karantæne ramte områder flere steder i Europa.

Bring

Se seneste status for Bring her: Bring kundeservice
Bring melder om øget pres på hjemmeleveringer hvilket kan give lidt forsinkelser.
Til udleveringssteder kan pakker blive omdirigeret, hvis udleveringsstedet er midlertidigt lukket

På internationalt plan melder de endnu ikke om forsinkelser på levering af pakker.

DAO

Se seneste status for DAO her: Se DAO video på YouTube
DAO har indtil videre ikke meddelt om nogle ændringer for pakkelevering.
I videoen i linket ovenfor kan du høre mere om hvordan DAO håndtere smittefare mm.

TOP