Ønsker at blive ringet op

Ofte stillede spørgsmål

Jeg kan ikke se en liste over afhentningssteder

Det kan skyldes flere ting. Tjek først:

  1. Der er indtastet korrekt brugernavn og licenskode i modules indstillinger
  2. Fragtmetoden er sat som “Afhentningssted” (Engelsk: “Pickuppoint”) i tabellen over fragtmetoder. Alle andre fragtmetoder vil ikke vise en dropdown med afhentningssteder.

Hvis der stadig ikke vises en dropdown under checkout så kontakt os for hjælp. Det kan skyldes at temaet eller andre moduler overskriver checkout filen så vores modul bliver ignoreret.

Jeg kan ikke lave labels - hvad skal jeg gøre?

Det kan ske at at vores modul ikke kan lave en label til en ordre. Det kan skyldes at kunden har indtastet forkerte oplysninger eller at fragtmetoden er fra et andet modul. Kontakt os hvis du er tvivl om hvorfor der ikke kan laves en label til din ordre (husk at sende et admin link til ordren samt en beskrivelse af den fejlbesked du får).

Husk at du altid kan lave labels manuelt fra dit fragtfirma’s system.

Jeg får fejl 401 eller 403

Denne fejl betyder, at login-oplysningerne til GLS/PostNord/Bring på din konto er forkert.

Hvis passwordet er ændret i Pacsoft/Your-GLS/MyBring skal det også ændres i Smart Send.

Dette gøres nemt via dette link (forsæt til sidste side):
SmartSend.dk/login

Bemærk, at fejlen for Post Danmark-kunder også kan skyldes, at Unifaun XML-posting ikke er aktiveret i Pacsoft.
Se vores guide til aktivering af XML-posting

Hvordan kan jeg ændre mit password til Pacsoft?

Hvis du ændre dit password til din Pacsoft-konto, skal du også ændre det på din Smart Send-konto.

Dette gøres nemt via dette link (forsæt til sidste side):
SmartSend.dk/login

Hvordan kan ændre mit password til Your-GLS

Hvis du ændre dit password til din Your-GLS-konto, skal du også ændre det på din Smart Send-konto.

Dette gøres nemt via dette link (forsæt til sidste side):
SmartSend.dk/login

Hvordan kan jeg ændre mit password til MyBring?

Hvis du ændre dit password til din MyBring-konto, skal du også ændre det på din Smart Send-konto.

Dette gøres nemt via dette link (forsæt til sidste side):
SmartSend.dk/login

Send os en email